Regulamin

Poniższy regulamin określa zasady korzystania z naszych usług oraz prawa i obowiązki stron.

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług przez L3ST z siedzibą w Polsce.
  2. Korzystanie z usług oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  3. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej l3st.pl w formie umożliwiającej jego pobranie i zapisanie.
  4. L3ST zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach użytkownicy będą informowani poprzez stronę internetową.

§2. Definicje

  1. Usługodawca - L3ST, świadczący usługi opisane w niniejszym regulaminie.
  2. Klient - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług Usługodawcy.
  3. Usługi - wszystkie usługi świadczone przez Usługodawcę, w szczególności usługi w zakresie tworzenia stron internetowych, aplikacji oraz usługi doradcze.
  4. Umowa - umowa o świadczenie usług zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem.

§3. Rodzaje i zakres świadczonych usług

  1. Usługodawca świadczy usługi w zakresie:
    • Projektowania i tworzenia stron internetowych
    • Tworzenia sklepów internetowych
    • Tworzenia aplikacji webowych i mobilnych
    • Optymalizacji SEO
    • Hostingu i administracji stroną
    • Konsultacji i doradztwa w zakresie IT
  2. Szczegółowy zakres usług jest każdorazowo ustalany indywidualnie z Klientem i określany w umowie.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług bez podania przyczyny.

§4. Warunki świadczenia usług

  1. Świadczenie usług odbywa się na podstawie umowy zawartej między Usługodawcą a Klientem.
  2. Umowa może być zawarta w formie pisemnej lub elektronicznej poprzez akceptację oferty przesłanej drogą elektroniczną.
  3. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest zaakceptowanie niniejszego regulaminu oraz uiszczenie uzgodnionej opłaty wstępnej, jeśli została przewidziana.
  4. Klient zobowiązany jest do współpracy z Usługodawcą, w szczególności do dostarczenia wszelkich niezbędnych materiałów i informacji potrzebnych do realizacji usługi.
  5. Usługodawca zobowiązuje się do realizacji usług z należytą starannością i zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi.

§5. Płatności i rozliczenia

  1. Wynagrodzenie za usługi jest ustalane indywidualnie z Klientem i określane w umowie.
  2. Płatności mogą być realizowane w formie:
    • Przelewu bankowego
    • Płatności online
    • Innych uzgodnionych form płatności
  3. Standardowo wymagana jest wpłata zaliczki przed rozpoczęciem prac, a pozostała kwota płatna jest po zakończeniu realizacji usługi lub zgodnie z harmonogramem określonym w umowie.
  4. W przypadku opóźnienia w płatnościach, Usługodawca ma prawo do naliczenia odsetek ustawowych.
  5. Wszystkie ceny podawane przez Usługodawcę są cenami netto, do których zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości.

§6. Terminy realizacji

  1. Terminy realizacji usług są ustalane indywidualnie z Klientem i określane w umowie.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji w przypadku:
    • Opóźnień w dostarczeniu przez Klienta niezbędnych materiałów lub informacji
    • Wprowadzenia przez Klienta zmian w zakresie usługi
    • Wystąpienia okoliczności niezależnych od Usługodawcy
  3. O wszelkich opóźnieniach Usługodawca będzie informował Klienta niezwłocznie.

§7. Prawa autorskie i własność intelektualna

  1. Wszelkie prawa autorskie do wykonanych przez Usługodawcę prac przechodzą na Klienta po uiszczeniu pełnej opłaty, chyba że umowa stanowi inaczej.
  2. Usługodawca ma prawo do wykorzystania wykonanych prac w swoim portfolio, chyba że umowa stanowi inaczej.
  3. Klient oświadcza, że posiada wszelkie prawa do materiałów dostarczonych Usługodawcy w celu realizacji usługi.
  4. W przypadku naruszenia praw osób trzecich przez materiały dostarczone przez Klienta, pełną odpowiedzialność ponosi Klient.

§8. Odpowiedzialność

  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    • Przerwy w działaniu usług wynikające z przyczyn niezależnych od Usługodawcy
    • Skutki wykorzystania przez Klienta dostarczonych rozwiązań w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem
    • Treści umieszczane przez Klienta
    • Działania lub zaniechania osób trzecich
  3. Odpowiedzialność Usługodawcy wobec Klienta ograniczona jest do wysokości wynagrodzenia za usługę, której dotyczy szkoda.

§9. Reklamacje

  1. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi.
  2. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej lub elektronicznej i zawierać:
    • Dane Klienta
    • Opis przedmiotu reklamacji
    • Uzasadnienie reklamacji
  3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Usługodawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub ponownego wykonania usługi, a w przypadku braku takiej możliwości - do zwrotu odpowiedniej części wynagrodzenia.

§10. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej l3st.pl.

§11. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszelkie spory wynikające z realizacji umów zawartych na podstawie niniejszego regulaminu będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania - przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej l3st.pl.

Ostatnia aktualizacja: Kwiecień 2025