Regulamin
Poniższy regulamin określa zasady korzystania z naszych usług oraz prawa i obowiązki stron.
§1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług przez L3ST z siedzibą w Polsce.
- Korzystanie z usług oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej l3st.pl w formie umożliwiającej jego pobranie i zapisanie.
- L3ST zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach użytkownicy będą informowani poprzez stronę internetową.
§2. Definicje
- Usługodawca - L3ST, świadczący usługi opisane w niniejszym regulaminie.
- Klient - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług Usługodawcy.
- Usługi - wszystkie usługi świadczone przez Usługodawcę, w szczególności usługi w zakresie tworzenia stron internetowych, aplikacji oraz usługi doradcze.
- Umowa - umowa o świadczenie usług zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem.
§3. Rodzaje i zakres świadczonych usług
- Usługodawca świadczy usługi w zakresie:
- Projektowania i tworzenia stron internetowych
- Tworzenia sklepów internetowych
- Tworzenia aplikacji webowych i mobilnych
- Optymalizacji SEO
- Hostingu i administracji stroną
- Konsultacji i doradztwa w zakresie IT
- Szczegółowy zakres usług jest każdorazowo ustalany indywidualnie z Klientem i określany w umowie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług bez podania przyczyny.
§4. Warunki świadczenia usług
- Świadczenie usług odbywa się na podstawie umowy zawartej między Usługodawcą a Klientem.
- Umowa może być zawarta w formie pisemnej lub elektronicznej poprzez akceptację oferty przesłanej drogą elektroniczną.
- Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest zaakceptowanie niniejszego regulaminu oraz uiszczenie uzgodnionej opłaty wstępnej, jeśli została przewidziana.
- Klient zobowiązany jest do współpracy z Usługodawcą, w szczególności do dostarczenia wszelkich niezbędnych materiałów i informacji potrzebnych do realizacji usługi.
- Usługodawca zobowiązuje się do realizacji usług z należytą starannością i zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi.
§5. Płatności i rozliczenia
- Wynagrodzenie za usługi jest ustalane indywidualnie z Klientem i określane w umowie.
- Płatności mogą być realizowane w formie:
- Przelewu bankowego
- Płatności online
- Innych uzgodnionych form płatności
- Standardowo wymagana jest wpłata zaliczki przed rozpoczęciem prac, a pozostała kwota płatna jest po zakończeniu realizacji usługi lub zgodnie z harmonogramem określonym w umowie.
- W przypadku opóźnienia w płatnościach, Usługodawca ma prawo do naliczenia odsetek ustawowych.
- Wszystkie ceny podawane przez Usługodawcę są cenami netto, do których zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości.
§6. Terminy realizacji
- Terminy realizacji usług są ustalane indywidualnie z Klientem i określane w umowie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji w przypadku:
- Opóźnień w dostarczeniu przez Klienta niezbędnych materiałów lub informacji
- Wprowadzenia przez Klienta zmian w zakresie usługi
- Wystąpienia okoliczności niezależnych od Usługodawcy
- O wszelkich opóźnieniach Usługodawca będzie informował Klienta niezwłocznie.
§7. Prawa autorskie i własność intelektualna
- Wszelkie prawa autorskie do wykonanych przez Usługodawcę prac przechodzą na Klienta po uiszczeniu pełnej opłaty, chyba że umowa stanowi inaczej.
- Usługodawca ma prawo do wykorzystania wykonanych prac w swoim portfolio, chyba że umowa stanowi inaczej.
- Klient oświadcza, że posiada wszelkie prawa do materiałów dostarczonych Usługodawcy w celu realizacji usługi.
- W przypadku naruszenia praw osób trzecich przez materiały dostarczone przez Klienta, pełną odpowiedzialność ponosi Klient.
§8. Odpowiedzialność
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- Przerwy w działaniu usług wynikające z przyczyn niezależnych od Usługodawcy
- Skutki wykorzystania przez Klienta dostarczonych rozwiązań w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem
- Treści umieszczane przez Klienta
- Działania lub zaniechania osób trzecich
- Odpowiedzialność Usługodawcy wobec Klienta ograniczona jest do wysokości wynagrodzenia za usługę, której dotyczy szkoda.
§9. Reklamacje
- Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi.
- Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej lub elektronicznej i zawierać:
- Dane Klienta
- Opis przedmiotu reklamacji
- Uzasadnienie reklamacji
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji, Usługodawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub ponownego wykonania usługi, a w przypadku braku takiej możliwości - do zwrotu odpowiedniej części wynagrodzenia.
§10. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Usługodawca.
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej l3st.pl.
§11. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji umów zawartych na podstawie niniejszego regulaminu będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania - przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej l3st.pl.
Ostatnia aktualizacja: Kwiecień 2025